Zdjęcie na stronie Pani od Marketingu

Media społecznościowe to w dobie wszechobecnego dostępu do internetu obowiązkowy "must have" praktycznie każdej firmy. Dzisiaj już ponad 14 milionów Polaków ma konto osobiste na Facebooku, a komunikacja za pośrednictwem internetu stała się naturalną formą budowania długotrwałych relacji i cennych kontaktów biznesowych. Obszary, w których działam: założenie profilu na wybranych portalach społecznościowych, zaprojektowanie i wdrożenie szaty graficznej, opracowanie spójnej strategii prowadzenia profilu, stworzenie harmonogramu postów, publikacja contentu, prowadzenie kampanii reklamowych, wchodzenie w interakcje z użytkownikami, wdrożenie aplikacji zwiększających atrakcyjność profilu, analiza działań, optymalizacja, raportowanie.

Zobacz więcej

Zdjęcie na stronie Pani od Marketingu

Marketing wizerunkowy w odróżnieniu od bezpośredniego nastawiony jest na długofalowe i trwałe budowanie pozytywnych relacji z Twoimi klientami. Nasycenie rynku i niska skuteczność tradycyjnych form reklamy, sprawia iż wiele dojrzałych firm sięga po elementy marketingu wizerunkowego, stawiając na świadomy rozwój nowych form komunikacji ze swoją grupą docelową oraz nowe kanały promocji swoich produktów lub usług. Elementy marketingu wizerunkowego, którymi mogę się zająć: PR – kontakty z mediami, budowanie dobrego wizerunku pracodawcy, sponsoring sportowy i indywidualny, marketing lokalny – promocja firmy podczas wydarzeń lokalnych, cross marketing - łączenie marek, wspólna współpraca w celu dotarcia do większej ilości odbiorców. 

Zobacz więcej

 

Zdjęcie na stronie Pani od Marketingu

Branding to zbiór elementów, które ostatecznie kreują Twoją markę w umysłach innych. Polega na kreowaniu wizerunku i jej otoczenia za pomocą konkretnych narzędzi takich jak: nazwa, logo, strona internetowa oraz sygnowane materiały firmowe takie jak: wizytówki, teczki i listowniki. Przemyślana kreacja marki pod względem językowym i wizualnym znacznie wpływa na postrzeganie brandu, który zdecydowanie szybciej i na dłużej znajduje uznanie wśród klientów. Co mogę dla Ciebie zrobić: opracować strategię marki, zaprojektować elementy marki – nazwa, slogan, typografia, logo, strona internetowa, elementy identyfikacji wizualnej: wizytówki, teczki, notesy i inne, copywriting – napisać teksty do strony www., posty blogowe, artykuły reklamowe i informacyjne.

Zobacz więcej

 

Zdjęcie na stronie Pani od Marketingu

Event Marketing staje się wiodącą formą promocji firm, marek oraz idei. Z roku na rok klienci coraz bardziej doceniają branżę spotkań upatrując w niej realne korzyści realizacji celów wizerunkowych firmy. Jedno jest pewne. Kluczem do sukcesu w tej branży są emocje i dobra historia. Liczą się pomysły z jednej strony angażujące konsumentów, a z drugiej odpowiadające potrzebom Klientów. Event stał się narzędziem wiązania wrażeń z marką i budowania relacji poprzez pozytywne emocje będące częścią komunikacji marki z otoczeniem. Wydarzenia, które mogę dla Ciebie zorganizować: wydarzenia promocyjne, imprezy firmowe, jubileusze, szkolenia i konferencje, spotkania networkingowe, projekty edukacyjne, akcje CSR'owe.

Zobacz więcej!