Zdjęcie na stronie Pani od Marketingu

Media społecznościowe to w dobie wszechobecnego dostępu do internetu obowiązkowy "must have" praktycznie każdej firmy. Dzisiaj już ponad 14 milionów Polaków ma konto osobiste na Facebooku, a komunikacja za pośrednictwem internetu stała się naturalną formą budowania długotrwałych relacji i cennych kontaktów biznesowych. Sprawdź co mogę dla Ciebie

Obszary, w których działam:
- analiza i dobór narzędzi zgodnych ze specyfiką branży,
- założenie profilu na wybranych portalach społecznościowych,
- zaprojektowanie i wdrożenie szaty graficznej,
- opracowanie spójnej strategii prowadzenia profilu,
- stworzenie harmonogramu postów,
- publikacja contentu,
- prowadzenie kampanii reklamowych na portalu,
- wchodzenie w interakcje z użytkownikami,
- wdrożenie aplikacji zwiększających atrakcyjność profilu,
- szczegółowa analiza działań, optymalizacja,
- raportowanie wyników pracy.